Diablo 2 Resurrected Review

Bij Gamekings hebben ze het al een tijdje over de rommel rond Blizzard, maar wat sommigen vergeten is dat ze ook “nieuwe” games uitbrengen. Met miljoenen fans heeft Diablo het de afgelopen jaren erg goed gedaan. Er is een reboot van Diablo 2 uitgebracht genaamd Diablo 2 Resurrected. De originele versie van het spel is 21 jaar oud. Zal Resurrected een goede remaster zijn of meer van hetzelfde? Kun je even terug naar de vorige delen, nu we zo vertrouwd zijn geraakt met de gameplay Diablo 3. JJ gaat het je allemaal vertellen in de review. En je aanraden of je het moet  Kopen, budgetbak of toch slopen?

In het verhaal van Diablo II zijn de krachten van orde en chaos verwikkeld in een eeuwige strijd. Die strijd is nu aangekomen in de sterfelijke wereld. En noch Man, Demon of engel zullen ongedeerd blijven. Diablo, Lord of Terror, en de jongste van de Three Prime Evils, ontwaakte uit zijn lange slaap. En dan begint het gezeik. De game is nu niet alleen op de PC te spelen. Maar ook gewoon lekker op je console. Zal dit verder een echte remastered zijn of gaan we echt terug naar 2000? Met daarbij de vraag. Gaat we dit moeten kopen?

Geen poort naar iOS of Android, maar een echte Diablo. Deeltje 2 had het 21 jaar geleden erg goed gedaan, maar zal de remaster beter zijn dan het originele? Is de core nog steeds even goed als voorheen. Of is de style zo 'ouderwets' dat we binnenkort toch Immortal gaan spelen? Of is dit weer lekker een oude klassieker die zeker het spelen waard is? Dat is natuurlijk de vraag. JJ gaat zijn ervaringen met je delen. En je vertellen of het iets is om te kopen, voor de budgetbak of slopen? Ben je hyped geworden voor Diablo 2 Resurrected.