Na een jaar wachten is het eindelijk tijd voor een nieuwe FIFA. We hebben het vandaag natuurlijk over FIFA 22. Het is de voetbal game van dit moment. Door het fiasco van PES 22 (eFootball) heeft de game niet echt meer een concurrentie. Gaat FIFA 22 het schoppen naar de ultieme voetbal ervaring? Dat is natuurlijk de vraag. JJ gaat het samen met Koos kort over de game hebben. Met als hoofdvraag: Kopen, budgetbak of toch slopen? Ze gaan het kort inhoudelijk over de game hebben. Zo ben jij voorbereid om een goede keus te maken. Ga je de game wel of niet kopen?

Het is natuurlijk geen FIFA game zonder keiharde potjes voetbal. Of het nu Single player is, of toch FUT. FIFA is de game om naar toe te gaan. Maar is dit ook de reden om PES links te laten liggen? Gaat dit zeker het kopen waard zijn ondanks dat PES gratis is? Gaat FIFA genoeg vernieuwing brengen? Is de game een volledige next gen ervaring? Of is dit toch niet zo anders dan de vorige game. Verder is natuurlijk de vraag hoe de gameplay is? Heeft het iets van vernieuwing? Heeft de game nog wat nieuwe modes of toch hetzelfde?

Verder gaan ze natuurlijk inhoudelijk in op de vragen. Moet je dit kopen of toch niet? Gaat dit iets zijn voor de budgetbak of toch slopen? Gaan de fans hier honderden uren aan besteden? Of gaan haken ze toch terug af naar deeltje 21? Verder is de vraag op welke console je het moet spelen. Is dit een game dat veel beter is op de Series X of de PS5? Of kan het toch prima op je Xbox One of PS4? Of toch voor de weinige misschien perfect op de PC of Switch? Dit en meer gaan JJ en Koos het kort over hebben en dat zie je allemaal in FIFA 22 Review.