Horizon Forbidden West: Burning Shores Review

Er zijn een groot aantal presentatoren bij Gamekings die de Horizon-franchise hoog hebben zitten. En niet alleen omdat het spel gemaakt wordt in Nederland. Al zou de game in Zuid Siberië gemaakt worden, dan nog behoren de Horizon games 100% zeker tot de mooiste games van dit tijdperk. Ze bieden elke keer een buitengewoon  indrukwekkende en fascinerende wereld. Logisch dat ze de eerste DLC van Horizon Forbidden West, genaamd Burning Shores, graag wilden spelen toen hij op de markt kwam. Jelle sloot zich een weekendje op en ging met de uitbreiding aan de slag. Welk nieuw avontuur had Guerrilla voor hem in petto en bood de DLC echt nieuwe gameplay of was het, zoals wel vaker gebeurt bij DLC, gewoon meer van hetzelfde? Je ziet en hoort het antwoord in de Horizon Forbidden West: Burning Shores Review.

Burning Shores is een uitbreiding voor Horizon Forbidden West en komt exclusief uit voor PS5. Helaas voor de bezitters van een PS4 is deze DLC voor hen dus niet bruikbaar. De DLC voert Aloy naar de Burning Shores, een vulkanische archipel gevormd uit de ruïnes van Los Angeles. De DLC is toegankelijk na het voltooien van het hoofdverhaal. Let daar dus goed op. Campagne niet uitgespeeld, geen DLC spelen. Het gebied ligt ten zuiden van No-Man Land, het Hades Proving Lab en de oostelijke ingang van Spinebreak. Dat je weet waar je naar toe moet.

Jelle heeft erg genoten van Forbidden West. Reken maar dat hij dus zin had om zich ook in dit avontuur te storten. Is de reis hem bevallen? Bracht de DLC hem wat nieuws of was het vooral veel van hetzelfde? Het antwoord krijg je in de Horizon Forbidden West: Burning Shores Review.