Nintendo Switch OLED Review

Toen de Nintendo Switch uitkwam in 2017 was het al snel bekend dat de console het goed zou doen. Daarnaast konden we misschien wel verwachten dat ze net zoals met de 3DS, verschillende versies zouden uitbrengen. En dat is precies wat er nu is gebeurd. Er is een nieuwe versie uitgekomen. De Switch OLED is uitgebracht en Gamekings hebben het getest. Hoe speelt het? Is het echt zoveel beter? Merk je echt dat het een nieuw scherm heeft? Dit en nog veel meer gaan ze allemaal behandelen in de review van de Nintendo Switch OLED.

Dit is niet de eerste handheld console die uitkomt met een OLED scherm. 10 jaar terug probeerde PlayStation dat ook met de Vita. Echter bleek dat niet zo'n succes te zijn. Nu is het aan Nintendo om de kracht van OLED te laten zien op de Switch. Maar nu is natuurlijk de vraag. Zie je dat echt? En heeft het nog meer voordelen? Of is het echt puur alleen het scherm dat veranderd is. Verder is natuurlijk de vraag hoe de gamers erop spelen. En daarnaast vooral Metroid Dread. Hoe zit het verder met de frames op de Switch OLED? Is daar verder een verschil in. Is het krachtiger of omdat het een mooier scherm is juist een stuk minder?

Gaat dit de versie zijn wat ervoor gaat zorgen dat de Switch maar door blijft gaan? En gaat dit betekenen dat er dan toch echt geen 4K versie komt? Daar gaan we in de komende tijd achter komen. Of is dit het begin van een Switch dat future proof is. En gaan de games hier verder echt gebruik van maken? Of blijft het precies hetzelfde? We gaan het allemaal zien. Koos gaat al zijn ervaringen met jullie delen. Je ziet het in de Review van de Nintendo Switch OLED.