Riders Republic Review

Wil je fietsen, vliegen, skiën of snowboarden? En dat zo tough as possible? Dan zou Riders Republic zo maar eens een game voor jou kunnen zijn. Deze game van Ubisoft draait hier namelijk helemaal om. Het is een indirect vervolg op Steep. Je weet wel, die game in de sneeuw waar je kunt snowboarden, skiën en vliegen. In Riders Republic kun je veel meer. Tweewielers all over the place. Maar maakt dit het dan ook leuk? Of is het slappe hap en rijp voor de sloop? JJ en Skate hebben hun oordeel klaar na een paar dagen springen, vliegen en vallen. Plus opstaan. Ze gaan los in de review van Riders Republic.

In Riders Republic is het de bedoeling dat je zo gek mogelijk het immense landschap bedwingt. Je kunt kiezen uit activiteiten als mountainbiken, skiën, snowboarden, wingsuit en rocket wingsuit. Wat was voor Skate het leukst om te doen? En waar ging JJ het hardst op? Hoe was hun ervaring daarbij? Je hebt de mogelijkheid om het in multiplayer te spelen met 64 mensen op de console en 100+ op de PC. Is dat vet? Of is dat overdreven veel en leidt het tot chaos?  Dat alles leidt zoals bij elke review tot de slotvraag: is de game dermate leuk dat je het moeten kopen?

Heeft de game een campagne die het spelen waard is? Of gaat het echt puur om de gameplay en het rond razen en springen? Is er genoeg afwisseling tussen de opdrachten die je moet uitvoeren? En zoals bij dit soort extreme sports games, is de vibe en de muziek een beetje cool, of is het vervelend hip? Is Riders Republic een game die de Fransen eindelijk een succesvol service model geven, of is het een Ubisoft game die we links gaan laten liggen? Is het kopen, budgetbak of slopen? Je ziet en hoort het allemaal in de review van Riders Republic.