Ruined King: A League of Legends Story Review

Riot Games kennen we natuurlijk allemaal. Of we er van houden of niet. De meeste hebben wel gehoord van League of Legends. Nu heeft Riot Games een andere game uitgebracht namelijk Ruined King: A League of Legends Story. Shanna Nina heeft de game gespeeld. Daarom is het tijd om het even kort over de game te gaan hebben. Want is het vet? Voelt het een beetje aan als een League of Legends game. Of is het echt totaal wat anders? Je gaat het allemaal zien en horen in de review van Ruined King: A League of Legends Story.

Het verzamelen van characters is een ding in de game. Elke character heeft een eigen persoonlijkheid, ook kun je ze allemaal herkennen uit de originele League of Legends game. Zo heb je tanks, de wat stealth-achtige personages en nog veel meer. Het grootste verschil met de LOL is dat het Turn Based gameplay bevat. Je hebt een dungeon, valt iemand aan en dan begint de actie. Het is een soort lane systeem waar je uit kunt kiezen. Zo kun je dan uit verschillende krachten kiezen, van keiharde actie tot juist het verdedigen. Is dit ook vet om zo te spelen? Of is de gameplay van LOL toch fijner?

Verder is natuurlijk de vraag. Wil je dit kopen? Brengt de game genoeg vernieuwing en is het vet voor de diehard League of Legends spelers. Of kun je dit ook spelen zonder dat te spelen? En voor hoe lang wil je dit spelen. De game kost rond de 30 keiharde euro's. Heeft het genoeg content? En verder natuurlijk. Gaan mensen LOL verlaten voor deze game? Je gaat het allemaal horen in de review van vandaag.