Star Wars: Squadrons Review

Star Wars: Squadrons

Lang hebben velen van jullie zitten wachten.. maar daar is dan hoor, het langverwachte Star Wars: Squadrons. Een Star Wars van EA die in niks lijkt op hun vorige game, Jedi: Fallen Order. En dat is, gezien de hoge kwaliteit en de roep om een opvolger, een behoorlijke gok. Maar EA neemt hem. Sterker nog, de game kost slechts 40 euro. Is de Force dan nog wel met deze game? Vanzelfsprekend heeft Gamekings niemand minder dan hun eigen Jedi's Koos en Daan aangewezen om de game te testen. Ze hebben beiden de game een weekend lang met en tegen elkaar gespeeld. Hoe heeft deze battle uitgepakt? Is de game vet geworden? Je ziet en hoort het in de Star Wars: Squadrons Review.

Jullie hebben het misschien al gezien in de Let's Play. Deze Star Wars game is echt anders dan de vorige Star Wars game van EA . Dit keer speel je namelijk niet met een soldier. En ook niet met een Jedi. Je gaat voor de verandering eens aan de slag als een piloot van the Empire of van de Rebellion. Wie wilt dat nou niet? Eindelijk eens een echte ervaring in spaceship battles. Met VR als je dat wil en over de goggles beschikt. Vraag is nu of deze aanpak goed uitpakt... Is de 5v5 mode bijvoorbeeld niet te snel en dus te chaotisch? Belangrijke vragen die in de review dienen te worden beantwoord.

Met de Star Wars Battlefront-games heb je een fikse poos terig al een voorproefje gekregen wat betreft space battles. In Squadrons staan deze ruimte gevechten echt helemaal op de voorgrond. Het is dus al weer even een poos geleden dat de schepen het belangrijkste onderdeel in een Star Wars game waren. Ons schieten binnen Star Wars: Tie Fighter en Star Wars Rogue Squadron uit de jaren '90. Over het algemeen worden echter Jedi, Sith of soldaten gebruikt om in een spel omheen te bouwen. Was het lange wachten op een space battle focused Star Wars game het waard? Koos en Daan vertellen het je in de Star Wars: Squadrons Review.