Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge Review

Teenage Mutant Ninja Turtles! De klassieke groep pizza vretende schildpadden is terug en dit keer is het met een videogame. Dit spel gaat waarschijnlijk een hoop nostalgie opwekken bij de mensen die Teenage Mutant Nina Turtles: Turtles in Time hebben gespeeld op de NES. Teenage Mutant Ninja fan Koos is er één van en heeft de nieuwe titel op launch kunnen spelen met behulp van de welbekende Xbox Game Pass. Wat wordt het? Kopen, budgetbak of slopen? Je komt erachter in de Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge review.

In de game kun je spelen als Leonardo, Michelangelo, Donatello, Raphael, Master Splinter, April O’Neil en Casey Jones. Je doet dat alleen, of je gaat met maximaal vijf vrienden door de straten en riolen rennen. Het doel is om Shredder te verslaan. Tijdens jouw zoektocht neem je het op tegen oude klassieke TMNT 'bad guys'. Kies je ervoor om het verhaal te spelen, dan ga je voor de campaign mode. Als je helemaal los wilt barsten in oneindige actie, dan is er speciaal voor jou een arcade mode gemaakt: geen checkpoints, geen levens en als je dus dood gaat, mag je helemaal opnieuw beginnen. Hoe heeft Koos de game ervaren? Is het visueel leuk om te spelen? En hoe zit het met het verhaal?

De Xbox Game Pass is op dit moment voor iedereen wel zo’ n beetje een bekend fenomeen geworden. Een abonnement kost ongeveer een tientje per maand en dan heb je een keuze uit meer dan honderd verschillende games. Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge is er een van en te spelen vanaf dag 1 met Game Pass. Je kan er natuurlijk ook gewoon voor betalen, maar dan ben je 25 euro kwijt. Is deze game het geld waard? Speelt Koos hem liever op de Game Pass? Of gooit hij het in het riool in waar meester Splinter zich zit te verstoppen? Je ziet en hoort het in de Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge review.