Lotgenoten Podcast met IMU

Featured Video Play Icon

Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren, oprichters en eigenaren van IMU (Internet Marketing Unie). Tonny en Martijn richtten de IMU op in 2010 met als doel ondernemers te helpen groeien door effectief gebruik van online marketing. Dat doen ze door de beste tips en nieuwste trends te delen via hun boeken, blogs, video’s, cursussen, podcast en evenementen en door gelijkgestemde ondernemers te verbinden binnen hun IMU+ Community. Ook voorziet de IMU ondernemers van software zoals Phoenix (SEO, landingspagina's en funnels), Plug&Pay (betaalpagina's en affiliate marketing) en Huddle (e-learning en community). IMU wordt vaak in dezelfde zin genoemd als alle cursus bazen, maar hoe zit dit nou echt? Al met al twee mannen met veel kennis en deze kennis delen ze in deze aflevering van de Lotgenoten podcast.

Ze gaan met Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren in op hun carrière als ondernemer en de start van IMU. Hoe is het om als twee vrienden een bedrijf op te bouwen? Waarom wordt de IMU vaak in dezelfde zin genoemd met alle cursus bazen? En hoe onderscheidt de IMU zich van al deze cursus bazen? Dit en nog veel meer in deze aflevering van de Lotgenoten podcast.

https://www.youtube.com/watch?v=G-lqMMzKGGs

Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren, de meesterbreinen achter IMU, zijn voor de tweede keer terug in de Lotgenoten studio. En dit keer met belangrijk nieuws, want zij gaan namelijk stoppen! Nee, niet met IMU, maar wel met hun cursussen. Zij willen zich namelijk volledig gaan focussen op hun software, want daar bereiken ze immers het snelst resultaat mee bij de klant. En dat vinden ze het allerleukste!

In de podcast vertellen Tonny en Martijn je alles over waar, wanneer en waarom ze tot deze beslissing zijn gekomen. IMU is een household name in Nederland, en om zomaar een succesvolle en winstgevende tak van je bedrijf te sluiten is nogal een keuze. Maar ze willen niet stilletjes stoppen, nee integendeel, ze willen stoppen met een gigantische banger!

Ook blikken zij terug op hoe IMU ooit is ontstaan, hoe het marketinglandschap er 10 jaar geleden uitzag en wat hun visie is op de toekomst! Aan het einde van het gesprek worden ook de uitdagingen besproken waarmee gebruikers van Huddle en Plug&Pay worden geconfronteerd, en krijgen we inzicht in de totstandkoming van hun uitgebreide marketingplan. De reis van Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren in de wereld van marketing biedt een fascinerende verkenning van innovatie en inzicht, en legt de weg vrij voor een dynamische toekomst in hun vakgebied.

Geef een reactie