Forza Horizon 5 Review

Eerder deze week kon je de Let's Play zien van Forza Horizon 5. We waren toen al best enthousiast. Echter moesten we de game natuurlijk verder spelen. En dat hebben we gedaan. We zijn diep in de game gedoken. Daarom is het nu tijd voor de review. Is dit de zoveelste Forza titel, of brengt dit zoveel meer. Koos en Skate hebben de game gespeeld. Hoe was de ervaring voor hen? Is dit de race game van het jaar. Of kunnen we dit beter links laten liggen. Met als hoofdvraag Kopen, budgetbak of slopen? Je gaat het allemaal zien en horen in de Review van Forza Horizon 5.

We gaan het is even kort en krachtig over de game hebben. Want dat is zeker wel even nodig. Want je kon onze reactie natuurlijk al zien. En jeez wat was dat een ervaring, maar hoe zit het verder inhoudelijk in elkaar. Is het vet? En hoe zijn de verschillende activiteiten. Zit er verder nog een verhaal in? En hoe is dat uitgebouwd. Moet je dit überhaupt gaan spelen. Of wachten tot het in de budgetbak ligt? Dat is natuurlijk de vraag. Verder gaan we het daarom is ook even hebben over de grafische stijl van de game.

Geeft dit echt een next gen gevoel? Bij het begin waren we erg onder de indruk van de graphics. Maar is dat het enige wat echt sterk naar voren komt? Of is er zoveel meer over de game te vertellen wat het beter maakt. Daarbij is natuurlijk de vraag. De game is ook te spelen op de Gamepass. Wat als het daar niet staat? Is dit dan kopen, budgetbak of slopen? Je gaat het allemaal zien in de korte review van Forza Horizon 5.